.:[Double Click To][Close]:.

Η σαγηνευτική κυρία Huntington!

Είναι επισήμως η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη, τουλάχιστον σύμφωνα με το ανδρικό περιοδικό Maxim, όμως η Rosie Huntington-Whiteley στην αρχή της καριέρας της «πάλευε» με την εξωτερική της εμφάνιση, όταν κάποιοι άνθρωποι από το χώρο της μόδας της είπαν πως έπρεπε να χάσει κάποια περιττά κιλά.
Το 24χρονο μοντέλο και προσφάτως ηθοποιός, μίλησε στο βρετανικό ELLE, όπου αποκάλυψε πως απέκτησε τόση σιγουριά για το σώμα της. «Όταν ξεκίνησα το μόντελινγκ ήμουν σίγουρα πιο παχουλή. Για την ακρίβεια ήμουν αισθησιακή. Ήμουν παχουλή σαν μωρό. Βέβαια, ήμουν μωρό! Μου είπαν ότι έπρεπε να χάσω κιλά, αλλά ήμουν πολύ πεισματάρα για να το κάνω».
Παρόλα αυτά, τα αρνητικά σχόλια τελικά επηρέασαν την όμορφη Rosie. «Δε θυμάμαι κάποια στιγμή που πραγματικά προσπαθούσε να χάσω κιλά, θυμάμαι μόνο που μου το ζήτησαν και πάλευα με την συμβουλή» λέει. Με τον καιρό η άσκηση έγινε μέρος της ζωής της και μεγαλώνοντας τα κιλά έφυγαν φυσικά από πάνω της.
Η Rosie, που πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία των Transformers με τίτλο «Dark Side Of The Moon» στη θέση της εκρηκτικής Megan Fox, παραδέχεται ότι δεν γυμνάζεται μόνο και μόνο για να είναι λεπτή, αλλά επειδή θέλει να είναι δυνατή και υγιής. Από τον Απρίλιο του 2010 είναι ζευγάρι με τον Βρετανό ηθοποιό Jason Statham, ενώ μάλιστα φήμες τους θέλουν έτοιμους να ανεβαίνουν σύντομα τα σκαλιά της εκκλησίας.